dinsdag 28 november 2017

prentje en de kerstdec0ratie

Ik piek weer te vroeg.
De sint is nog niet eens geweest.
Ik kan niet meer wachten.
Stroom opeens over van de kerstversieringsideeën.
Op mijn manier.
Waar ik van hou: mensen die je goed kennen.
Een lievelingsvriendin die als cadeau een passende ketting meeneemt van een trip naar India.
(Al had ze misschien niet verwacht dat ie het ook leuk zou doen in de boom).
Ook dit jaar een hoofdrol voor het grafisch sterke zwarte boompje:
Maar het wordt pas een echte kerstsfeer ---
--- als de aap zijn muts op heeft. 

Nog 26 nachtjes.

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, je 'piekt' te vroeg. Grappig in dit verband. Maar wat mij betreft is het nooit te vroeg. Mijn kerstster hangt al twee weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihih. Leuk dat de ketting overal mooi hangt. Om je nek en in de boom.
    Dat had ik inderdaad niet bedacht. En dat maakt t (en nog veel meer)dat ik jou zo liefheb, uniekertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal niet erg toch. Piek maar lekker verder zou ik zo zeggen. Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen