vrijdag 28 december 2012

prentje en de kerst

Ik wilde schrijven over de kerst. Dat het eigenlijk best relaxed was.
Dat ik genoot van het kleurrijke concert Mylo Xyloto van mijn favoriete band Coldplay op tv (waar ik zo graag bij had willen zijn).

En van het verlanglijstje van Zoon dat onder de kerstboom lag:
Van het samen eten met alle prentjes op eerste kerstdag (minus de oudste prentjes, omdat mijn 84-jarige papa zich niet fit voelde). En dat ik toen tweede kerstdag, toen mijn schoonfamilie naar huis was (en ik eigenlijk op de bank neer wilde ploffen) naar mijn geboorteplaats ben gereden om toch even mijn vader te zien. 
En dat het toen pas écht Kerstmis voelde (al had toen de sneeuw uit de lucht moeten vallen).
Maar ja, hoe gaat dat in de kerstvakantie. Ik heb maar een week vrij, samen met Man, dus die proberen we optimaal te benutten. 
We gingen naar Amsterdam. Ik wipte nog even binnen bij de Openbare Bibliotheek Amsterdam, om onder andere even het Muizenhuis in kerststemming te zien.
Net als de rest van Amsterdam in winterse sferen (ondanks het gebrek aan sneeuw).
En toen zag ik deze aankondiging:
Mike Kelley in het Stedelijk. 

En besloot ik de volgende dag terug te gaan naar Amsterdam.

7 opmerkingen:

  1. Oh fijn dat je even naar je pappa ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je de kerst gevoeld hebt. Beterschap voor je vader, hopelijk knapt hij snel op. En ik denk dat er binnenkort een blog volgt over Mike Kelley....ik ben benieuwd. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je de kerst gevoeld hebt. Beterschap voor je vader, hopelijk knapt hij snel op. En ik denk dat er binnenkort een blog volgt over Mike Kelley....ik ben benieuwd. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tafel zag er mooi uit....lief dat je naar je papa bent gereden....dagje(s) Amsterdam...fijn...goed plan...ping! idee ;-) xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een warme tafel! En het muizenhuis! En wildbreien! En de OBA en....
    fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! En beterschap voor je vader!

    BeantwoordenVerwijderen