woensdag 14 november 2012

prentje en ZenDee

Ik weet niet hoe dat bij u zit, maar ik winkel steeds minder. In echte winkels, welteverstaan.
Ik vind het heerlijk om te snuffelen op allerlei vage marktjes, op zoek naar allerlei schatten, maar als ik in een 'gewone' kledingwinkel sta, wil ik het liefst meteen rechtsomkeert maken.

Ik weet niet wat dat is, te druk misschien, te veel kleding, geen zin om in een onflatteus pashokje te staan. Of het personeel is zo druk met elkaar aan het kletsen, dat ze geen tijd hebben om voor mij even een andere maat te pakken. Als ik überhaupt al iets vind. Want ik hou van kleren die net 'anders dan anders' zijn. Een gekke print, rare details; als het maar niet 'basic' is.

Gelukkig heb ik hier iets op gevonden: internet winkelen. Dan hoef ik me niet in TL-licht in een raarzittend jurkje te wurmen, ondertussen noodsignalen uitzendend naar de winkelmeisjes die net hun laatste verovering aan het bespreken zijn.

En als ik dan ook nog een winkel op internet vind die helemaal voldoet aan mijn smaak, ben ik nog blijer. Dit is het geval bij ZenDee. Ze hebben niet alleen leuke retrojurkjes, ze doen ook niet moeilijk als je een keer iets terugstuurt. En ik zag net dat ze 15% korting hebben.

En nu niet allemaal die blauwe met gele zakken bestellen hè. Want die heb ik al (dank je wel Z.!)

10 opmerkingen:

  1. Ik ben weg van hun ritsjurken, hoop dat ze in meer kleuren komen!
    En herkenbaar ja, ik vind ook nooit wat ik bedoel in de winkel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha ik houd helemaal niet van kleding kopen, ook niet op het internet. Dus geen concurrentie van mij. Maar de foto werpt me echt terug in de tijd. En ik had al zo'n mijmerdagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, ik dacht dat ik zowat de enige vrouw was die niet van winkelen houdt. Gelukkig, er zijn er meer!
    Coole jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook niet vaak in kledingwinkels te vinden, maar wel scoor ik vaak kleding op MP, bij de kringloop en in tweedehands winkels! En jouw Zendee ziet er ook wel heel leuk uit! Je hebt een leuk jurkje uitgezocht zeg!!
    Bedankt voor de tip!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de tip! Ik heb ook een hekel aan winkelen, in pashokjes breekt me spontaan het zweet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig toch hé, hoe je nu gewoon gezellig kan winkelen vanuit je luie zetel 's avonds :)
    En bedankt voor de leuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. yep ik winkel ook steeds minder in het echt. En bij ons om de hoek zit een supermarkt met post-zaken-dingen waar je tot 10 uur s'a avonds ook nog terecht kunt om pakketjes op te halen of terug te brengen. Super handig dus. ff je linkje checken nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom dan maar eens bij mij winkelen,aandacht en koffie :-)

    BeantwoordenVerwijderen