vrijdag 23 november 2012

prentje en Alain Grée, deel twée

Ze had het al aangekondigd dat ze me iets ging sturen deze week, dus ik keek reikhalzend uit naar de postbode. Maar dat het zó leuk zou zijn...

Nu heb ik nog niet het boek De wereld onder zee, maar volgens mij heeft Alice dit boek wel gebruikt voor de prachtigste stationery: kijk naar deze geweldige enveloppen (met bijpassende postzegel en -stempel) en labels: hoe blij word je hiervan? 
En kijk nou toch eens hoe goed die Alain Grée-kleuren bij mijn interieur passen. 
Zelfs Zoon's Sponge Bob-onderzeeër van McDonald's kwam nog van pas (wie had dat ooit gedacht?).

Nogmaals dank je wel, Alice! You made my day!

10 opmerkingen:

  1. Hier word je inderdaad heel blij van! Wat fijn zeg! Geniet er lekker van! En oh, je behang hier beneden vind ik ook erg mooi!! :D Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow! Wat fijn dat het zo goed matcht in je huis! Wel gek om het in een ander huis te zien liggen! Maar ik ben vooral blij dat jij er zo blij mee bent! Goed weekend,

    Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke labels idd! Lijkt me ook wel lastig hoor om te knippen in zo'n boek...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wow wat mooi! Word ik ook weer blij haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Hiervoor koop ik dus ook de Alain Grée boeken dubbel of driedubbel :) maar ik kreeg het nog steeds nier over mijn hart om erin te gaan knippen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou het niet durven! Maar de resultaat ziet er top uit!

    Jammer dat ik je blog niet eerder ontdekte. Vorige week zaterdag was een jaarlijkse gratis - je moet je wel even inschrijven - event Papier Hier. 5 grafisch ontwerpers spreken over hun werk/inspiratie. Volgend jaar moet echt gaan!

    BeantwoordenVerwijderen