maandag 3 september 2012

prentje en de post

'Er is post voor je', zegt Man. Blij rij ik van mijn werk naar huis.
En op een hoekje van de tafel ligt een kaart van mijn vriendinnetje-die-me-zo-dierbaar-is, en een pakje van Barbera. Ik had laatst een berichtje op haar blog achter gelaten, en won daarmee spontaan haar Give-away, zonder dat dit eigenlijk de intentie was. Maar misschien daarom wel des te leuker.
Barbera, dank je wel voor je leuke kaarten!

Klein geluksmomentje op een doordeweekse maandag.

5 opmerkingen:

  1. En in die kleine momenten zit het geluk! Heerlijk he, geluk voor het oprapen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aahh, leuk berichtje weer om te lezen. Bij de meeste blogs kijk ik snel foto's. Bij de jouwe is het echt leuk om te lezen.

    Ik had die foutmelding ook! Ik weet hoe je het op kan lossen:
    (oké, niet ik, maar wel mijn man)
    komt tie:
    Het lijkt een beetje eng maar het is goed gekomen. Je moet tijdelijk iets wijzigen, dit doe je in sjablonen/ontwerp, rechtsbovenin.

    Dan ga je naar instellingen en zet je een streepje in je blogadres.
    Bijv. www.huppel-knutsel.blogspot.nl. ipv www.huppelknutsel.blogspot.nl
    Dan ga je er uit, zoekt je blog weer op op het nieuwe adres (met het streepje), daarna verander je weer je instellingen en dus je blognaam naar wat het was.
    En als je je blog dan weer opzoekt is het verholpen (al thans bij mij wel.)

    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, omdat je bij mijn give away post een berichtje had achtergelaten ging je automatisch mee in de trekking. Gelukkig ben je er desalniettemin blij mee. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend fijn he die gewone heerlijke post die door je brievenbus valt.....dat zijn geniet momentjes......en mooie woorden! xx

    BeantwoordenVerwijderen