vrijdag 18 november 2011

prentje en de roze tape

Ik wilde al heel lang van die mooie roze Japanse tape (masking tape heet dat geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. Er staat mt op de binnenkant, maar dat kan ook iets heel anders betekenen).

Anyway, toen ik laatst in papierhemel Vlieger was, zag ik mijn kans schoon. En sindsdien wil ik alles tapen, het is echt verslavend. Het begon heel eenvoudig met een paar mooie kaarten. Vervolgens was onze lamp aan de beurt. En toen ging ik helemaal los bij de kast.

(Voor de goede kijker - helaas ontbreekt er een kaars op de foto. Ik heb 'm nog voor u gezocht, maar kan 'm nergens vinden. Wat op zich best raar is, want wie raakt er nu een knalroze kaars kwijt? 
En ik had natuurlijk de kast op moeten ruimen voor de foto, maar hé, ik ben de VT Wonen niet. Ik wilde gewoon met u de lol van de Japanse tape delen, nog voor ik Zoon van school moet halen.) 

8 opmerkingen:

  1. I love roze masking tape! Heerlijk toch, dat je jezelf er zo mee vermaakt? Tape ze! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook tape! :) Toch maar echt even een bestelling plaatsen bij deze of gene webwinkel, want hier nergens in het wild te verkrijgen!
    Ik vind je kast mooi, ook zonder opruimactie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf die tape!! Ik zou helemaal doorslaan denk ik, alles in huis tapen......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja je kunt er veel kanten mee op!!!
    Enne die kast hoef je echt niet op te ruimen....dat staat toch hardstikke gaaf al die mooie spulletjes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha, ben blij te lezen dat anderen je kast ook niet rommelig vinden. Ging me al afvragen hoe het dan zou heten wat er in mijn kast te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen