donderdag 20 oktober 2011

prentje en de Thomastheatertour

Ik zei het al eerder, de interesses van een zevenjarig jongetje en een negendertigjarige moeder lopen niet altijd synchroon. Dus vergde het een staaltje creatief denken wat we gingen doen in de herfstvakantie op de dag dat ik ook vrij was.

Lang leve internet. Ik typte maar eens 'uit in de herfstvakantie met kinderen' of iets dergelijks in en vond daar de Thomastheatertour. Zoon heeft een hardnekkige liefde voor Thomas de Stoomlocomotief en deze trein blijkt inmiddels onze gids te zijn voor leuke uitjes in de herfstvakantie.

En dus waren we gisteren op weg naar Beverwijk. Ik had een van de laatste kaartjes kunnen bemachtigen, dus we zaten helemaal achteraan. En voor mij zat een hele grote meneer die vreselijk geïrriteerd achterom keek als ik een foto probeerde te maken (ok, met flits), dus die afbeelding voor mijn blog moest ik even gaan improviseren, bedacht ik me al in de zaal.


Raar is dat toch. Vaak bedenk ik me al tijdens een "happening" wat ik u ga voorschotelen. 


Anyway, het was een mooi verzorgde voorstelling. Zoon blij want hij zag al zijn treinen 'in het echt' en mama blij want het was theater en het ging ook nog eens over het circus.

En vandaag is de herfstvakantiekaravaan weer verder getrokken. Met als volgende stop Legoworld in Zwolle. Maar toen moest ik weer werken (ach, wat jammer toch weer).

1 opmerking: