zaterdag 15 januari 2011

prentje nomineert

Beloofd is beloofd, hier komen mijn zeven nominaties voor de Stylish blogger award.
Bezoek ze, en zie waarom ze de moeite waard zijn:

Dutch Apple
Dalkruidjes
Kleine Zaken 
Life Stuff
Ronjaroversdochter
Villa des Roses


En nu ga ik de regels even overtreden, want ik moet eigenlijk zeven nieuwe weblogs nomineren. Maar ik noem stiekem mijn internetmaatje (ze heeft mij genomineerd) omdat we elkaar via het net hebben gevonden en helemaal dezelfde smaak hebben:

Chez Chouke

Om dat te vieren, en omdat we weten dat er nog zoveel leuke dames zijn met geweldige weblogs, organiseren we samen een ontmoeting in Villa Augustus op 26 maart. Dus alle leuke, creatieve ladies: laat een reactie achter als je erbij wilt zijn!

7 opmerkingen:

  1. Hoi, ik ben een leuke crea dame en ga mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt, wat lief! als dat prachtige Villa Augustus nou geen 600 km verderop zat ... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel, leuk! Ik lees je blog nog niet zo lang (kwam waarschijnlijk via Mireille van Life Stuff es buurten), maar vind je blog een feest der herkenning en zit vaak hardop te lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en lief dat je me genomineerd hebt! Ik ben helemaal vereerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom hier via Chez Chouke,
    het klinkt leuk jullie plan! Ik zal er eens over nadenken en op de kalender kijken.
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen