donderdag 8 juli 2010

prentje en Pluk

'Waarom moet ik nu naar de NSO? Ik heb toch vakantie?' Aiaiai. Zoon raakt een gevoelige snaar.
'Woensdag gaan we iets leuks doen samen', beloof ik hem. Hij kijkt me aan alsof hij me maar half gelooft.

En dus waren we gister samen op stap. Naar Madurodam. Want daar was een tentoonstelling van Pluk van de Petteflat. En daar zijn we allebei nogal dol op. Nou ja, tentoonstelling dekt niet helemaal de lading. Zoon mag springen op de matrassen in het appartement van de Stampertjes. Dropjes sturen met Karel, de meeuw met de houten poot naar Aagje, die van haar moeder niet in haar bed mag snoepen. Heen en weer met het bootje van de Heen en weerwolf. En ga zo maar door. Ik weet niet wie meer genoot. 
Ik waarschijnlijk.

Hoewel. Toen we naar de tram raceten zei Zoon dat hij Pluk en zijn medeflatbewoners 'het leukst vond wat hij ooit had gezien'. Nou zegt hij dat wel vaker, maar toch.
Missie volbracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten