donderdag 18 maart 2010

prentje goes Porto

'Morgen komen opa en oma', zeg ik tegen Zoon. 'Tja, de tijd vliegt voorbij', verzucht de 80-jarige vijfjarige.

Ooit ben ik deze blog begonnen om de dingen te laten zien die ik maak, de zogenaamde "prentjes". Dat verklaart ook de titel: prentjemaakt (ok, het feit dat prentje.blogspot al vergeven was, speelde ook een kleine rol). Gaandeweg herontdekte ik de liefde voor het schrijven. Van schrik maakte ik niets meer. Maar van de week kwam ik zo'n leuke stof tegen, die smeekte erom bewerkt te worden. Eigenlijk moest ik enorm gaan schoonmaken - mijn schoonouders komen in huis, en ik hou graag de schijn op dat ik heel netjes ben, iets waar ze waarschijnlijk allang niet meer in geloven - maar er moesten prioriteiten gesteld worden. En die lagen natuurlijk bij het leuke stofje. En dus zat ik midden in de troep een huisje te maken. Die moest af, omdat ik bedacht had dat het leuk was om op deze blog te zeggen dat ik de deur achter me dicht trok. Prioriteiten ja, ik zei het al.

Ik ga namelijk een weekendje weg. Naar Porto dus.
Trouwe bloglezers wisten dat allang natuurlijk.
Ik trek dus de deur achter me dicht (ja hoor, daar is ie. Toepasselijk hè?).
En nu gauw schoonmaken.

1 opmerking:

  1. Jij een weekend naar Porto, ik een weekend naar Zierikzee. Ergens doe ik iets verkeerd... ;)

    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen