woensdag 17 februari 2010

prentje en de combinatie

Werk en kinderen zijn prima te combineren. Zolang alles maar loopt zoals het moet lopen. Een kind met buikgriep is niet zoals het moet lopen. 'Ik kan niet vrij nemen, ik heb een presentatie', roep ik tegen Man. 'Ik ook niet, ik heb mijn beoordeling', roept Man terug. Familie woont te ver, een goede oppas is nog steeds niet voorhanden. En dus bedenken we een ingewikkelde constructie. Man gaat eerst naar beoordeling, ik werk thuis, Man komt gauw terug, ik race naar mijn werk voor de presentatie. En zo redden we het weer net.
Zoon merkt niets van dit geregel. Die is gewoon Ziek & Zielig. 'Ik wou dat ik weer lekker was, dan kon ik een broodje nemen', zegt hij met een klein stemmetje.
Word maar weer snel lekker Zoon.
En blijf ondertussen zoet dromen van lieve knuffels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten