woensdag 30 december 2009

prentje en de lijstjes


Omdat je deze week van alle kanten om je oren wordt geslagen met lijstjes, komen hier de do's en don'ts van prentje.

Do's
- Leren hoe de naaimachine werkt
- Beginnen met de opvoeding van Zoon
- Mijn hart volgen
- Lekker verder gaan met alles waar ik energie van krijg:
  blog schrijven, fotograferen, prentjes maken
- Vaker naar mijn ouders gaan en dan niet aan ze ergeren
   (omdat ze niet weten hoe hun gehoorapparaten werken)
- Een georganiseerd huishouden proberen te runnen
  (zie ook de Don'ts van de sokken)

Don'ts
- Sorry zeggen als iemand anders tegen me aanloopt
- Vergelijken met anderen
  (en denken dat zij het allemaal veel beter voor elkaar hebben)
- In de kerstvakantie naar de Winter Efteling
- Ja zeggen als ik nee denk
- Pas gaan wassen als niemand in huis meer schone sokken heeft
- Mezelf kleiner maken dan ik ben

Pfff, ik word al moe als ik ernaar kijk. Misschien moet ik maar mijn eigen onvolmaakte ik blijven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten